Χωρίς κατηγορία

Brazilian Buttocks! Η πιο καυτή τάση στον χώρο της προπόνησης.

Τα τελευταία χρόνια οι ασκήσεις γλουτιαίων αποτελούν την πιο καυτή τάση στον χώρο της προπόνησης. Αναμφίβολα, το επόμενο πράγμα που επιθυμεί μία γυναίκα μετά από μία καλλίγραμμη και γραμμωμένη μέση, είναι οι σφριγηλοί και ανορθωμένοι γλουτοί. Βέβαια, η γενετική προδιάθεση για πλαδαρό ή ισχνό γλουτό αντιμετωπίζεται με μεγαλύτερη επιμονή και υπομονή. Παρ΄όλα αυτά μπορείς να πλησιάσεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εξάλλου, όσο επιμένεις, χτίζεις!

Στο πλαίσιο αυτό κατανοούμε πως, για να φτάσουμε στην τελειότητα, γεννιούνται πολλά ερωτηματικά. Αρχικά, θα σκεφτείς: Από που να ξεκινήσω; Τι ασκήσεις να κάνω ; Επιπλέον, πως να χτίσεις ένα μυ, ώστε να μοιάζει ωραίος και κομψός, αλλά όχι σαν της Kardashian;

Πιο συγκεκριμένα, η γνώση της φυσιολογίας των γλουτών θα σε οδηγήσει στο τέλειο αποτέλεσμα. Η οπίσθια περιοχή αποτελείται από τρεις μυς:

  • Μέγας γλουτιαίος: Εκκτείνει την άρθρωση των ισχύων. Είναι ο μεγαλύτερος από τους τρεις μυς και αυτός που δίνει το σχήμα και τον όγκο.
  • Μέσος γλουτιαίος: Έχει την ιδιότητα να φέρει τα πόδια πλάγια και έξω. Στο μεγαλύτερο μέρος του καλύπτεται από τον μέγα γλουτιαίο.
  • Ελάσσων γλουτιαίος: Αποτελεί τον μικρότερομυ και λειτουργεί όπως ο Μέσος γλουτιαίος.

Το μυστικό για να σχηματιστεί ο τέλειος γλουτός έγκειται στην σωστή εκτέλεση των ασκήσεων. Πρέπει στις ασκήσεις που χρησιμοποιείται τις φτέρνες, το βάρος του σώματος να πηγαίνει εκεί. Έπειτα, να στοχεύσετε τους μύες από πολλές διαφορετικές γωνίες και ποικίλες ασκήσεις, προκειμένου το ερέθισμα να δίνεται στο σύνολο της οπίσθιας περιοχής.

Οι βασικότερες ασκήσεις για την απόκτηση ενός σμιλεμένουκαι ωραίου γλουτού είναι οι εξής:

  • Doggy Hydrant
Ανασηκώνεις στο πλάι το πόδι , σφίγγοντας γλουτό και κοιλιακούς
  • Βαθύ κάθισμα
Πιέσεις γλουτών προς τα κάτω και προσέχεις τα γόνατα να μην ξεφεύγουν τις μύτες των παππουτσιών σου
  • Donkey kicks
Πιέσεις λυγισμένου ποδιού προς τα πάνω σφίγγοντας γλουτό και κορμό
  • Chair kicks
Πιέσεις τεντωμένου ποδιού προς τα πάνω, σφίγγοντας γλουτό
  • Squat kick
Βαθύ κάθισμα και ανασήκωση ποδιού στο πλάι

Πασσιά Χρυσούλα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc

Βιβλιογραφία

  • Delavier, F. (2006). Strength training anatomy (2nd ed.) France: Human Kinetics.
  • Marieb, E.N (2004). Human anatomy and physiology (6th ed.). San Francisco:Pearson Benjamin Cummings

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s